Căutăm un Manager de comunicare care să se alăture echipei Art Encounters începând cu 15 iunie 2022.
Pentru acest post căutăm o persoană creativă, pasionată de cultură, care să îndeplinească următoarele cerințe:
– experiență de lucru în domeniul cultural
– limba română și engleză stăpânite impecabil (orice altă limbă străină reprezintă un atu)
– experiență și versatilitate în elaborarea de materiale de promovare- stăpânire de sine și gestionarea în mod profesionist a relațiilor cu mass-media (mai mult sau mai puțin tradiționale)
– experiență pozitivă de lucru în echipă
– priceperea în organizarea de evenimente și fundraising sunt un mare avantaj- disponibilitate începând cu 15 iunie 2022
Responsabilitățile managerului de comunicare vor include:
– elaborarea și implementarea planului de comunicare pentru toate activitățile fundației (bienala și programul permanent)
– managementul conturilor social media ale Fundației
– actualizarea website-ului Fundației, respectiv coordonarea dezvoltării website-ului Bienalei Art Encounters 2023
– redactarea și actualizarea materialelor de comunicare
– coordonarea designerilor grafici și a echipelor de PR naționale și internaționale, după caz, precum și a colaboratorilor foto-video
– actualizarea bazelor de date și gestionarea relațiilor cu o varietate de stakeholderi (mass-media, sponsori publici și privați, colaboratori, parteneri etc.)
– identificarea de canale de comunicare optime și prioritizarea acestora în funcție de evenimentele derulate
– dezvoltarea de instrumente de comunicare care vor avea un impact direct asupra creșterii audienței pentru activitățile fundației
– contribuție la creșterea vizibilității și a impactului proiectelor noastre- contribuție la organizarea de evenimente ce țin de activitățile fundației
Pentru a candida, trimite-ne un CV și o scrisoare de intenție până la 1 iunie 2022, la adresa contact@artencounters.ro