Apel deschis: manager de proiecte culturale

Imagine de la Bienala Art Encounters 2021. Credit foto: Mihai Toth

Căutăm un manager de proiecte culturale!

Pentru poziția de Manager de proiecte culturale căutăm o persoană cu experiență managerială în mediul cultural, care va fi responsabilă de coordonarea proiectelor (monitorizarea progresului proiectelor, managementul financiar, realizarea de raportări către finanțatori și părțile interesate).

Managerul va lucra îndeaproape cu președintele, directorul artistic și responsabilul financiar ai Fundației. Rolul în cadrul fundației va presupune asumarea periodică a unui program intensiv de lucru atunci când este necesar, alternând cu perioade în care va exista o flexibilitate a programului.

Termenul la care managerul selectat se va alătura echipei va fi stabilit de comun acord cu aplicantul ales.

Cerințe:
● Experiență relevantă în mediul cultural (minim 3 ani) – coordonare de proiecte în organizații non-guvernamentale, instituții publice sau private, cu experiență dovedită în lucrul cu instituții publice de cultură;
● Capacitate de comunicare, relaţionare și cooperare în echipă;
● Aptitudini de a lucra cu documente, punctualitate, atenție distributivă, putere de concentrare în condiţii de stres, bun organizator cu capacitate de a prioritiza sarcini, ordonat, dinamic;
● Studii superioare în domeniu relevant (economic, cultural, umanist);
● Calități de comunicare în limba engleză, scris și oral, cunoașterea limbii franceze constituie un avantaj;
● Calități de relaționare cu parteneri, colaboratori, furnizori de servicii etc

Sarcini și responsabilități:
● Coordonare și implementare de proiecte culturale în cadrul echipei Art Encounters
● Planificarea și gestionarea bugetului proiectelor coordonate, colaborarea cu personalul de specialitate pentru realizarea deconturilor și a rapoartelor aferente
● Monitorizarea calendarului de execuție a lucrărilor necesare, al contractelor, al plăților și al altor termene importante pentru realizarea proiectelor
● Colaborarea cu personalul de specialitate în vederea asigurării logisticii pentru proiectele expoziționale și activitățile conexe
● Atragerea de finanțări private (sponsorizări), prin pregătirea documentației și gestionarea calendarului acesteia
● Redactarea și monitorizarea punerii în practică a protocoalelor de colaborare și a contractelor încheiate cu partenerii și furnizorii de servicii
● Relaționarea cu toți partenerii implicați în proiecte — instituții, muzee și colecționari, furnizorii de servicii, curatori etc. , participarea la întâlniri de lucru
● Colaborarea îndeaproape cu membrii echipei Art Encounters în gestionarea resurselor și implementarea activităților
● Executarea la timp a activităților planificate, conform programului stabilit de comun acord cu echipa Fundației

Pentru a candida:
Trimite până la data de 2 mai 2022 un CV însoțit de o scrisoare de intenție la adresa de email: cristina.apostol@artencounters.ro.
Candidații selectați vor fi invitați la un interviu a cărui dată va fi anunțată prin e-mail.
Toate candidaturile vor fi tratate confidențial.

Fondată în 2015, Fundaţia Art Encounters este o iniţiativă care își propune să crească și să sprijine dezvoltarea artei contemporane din România. Misiunea ei esenţială are la bază aspiraţia de a hrăni dialogul, cunoașterea, cercetarea și experimentul.
În pregătirea evenimentelor pentru anul în care Timișoara deține titlul de capitală europeană a culturii, Art Encounters va juca un rol important în organizarea, alături de alte instituții de cultură, a două expoziții de anvergură în 2023.