FUNDAȚIA ART ENCOUNTERS ÎȘI MĂREȘTE ECHIPA

DEADLINE extins: Am prelungit perioada de aplicații pentru postul de Asistent de marketing și comunicare. Noul termen limită este 14 Iulie!

O ocazie rarisimă de a ajuta în comunicarea expoziției-eveniment Constantin Brâncuși, care se va deschide la Timișoara începând cu 30 septembrie!

Alătură-te unui proiect unic în România, unde se poate împleti pasiunea pentru artele vizuale cu misiunea de a crea o structură instituțională operativă, flexibilă și exemplară!

Fondată în 2015, Fundaţia Art Encounters este o iniţiativă care își propune să crească și să sprijine dezvoltarea artei contemporane din România. Misiunea ei esenţială are la bază aspiraţia de a hrăni dialogul, cunoașterea, cercetarea și experimentul.

Asistent de marketing și comunicare

Căutăm o persoană cu experiență în poziții de marketing și/sau comunicare, cu interes crescut pentru zona culturală, atent/ă la detalii, organizat/ă și bun/ă comunicator/toare, bun/ă cunoscător/toare de limba engleză, energizat/ă de lucrul în echipă și perseverent/ă!

Asistentul de marketing și comunicare ajută Echipa de comunicare să funcționeze eficient și să sprijine proiectele și nevoile fundației. Domeniile de interes includ funcțiile administrative, precum și relațiile publice (rețele tradiționale și sociale) și studiile pe audiențe. Munca de arhivare reprezintă o mare responsabilitate și presupune atenție la detalii, organizare și eficiență. Este necesară introducerea și întreținerea datelor, prin urmare dorința și capacitatea de a lucra cu Google Drive și cu alte baze de date devine o condiție obligatorie. Capacitatea de a lucra independent și cu abilități organizatorice solide reprezintă un element-cheie.

Tipul jobului: full-time
Program: full-time, la fața locului

Cerințe:
● Experiență de minim un 1 an într-o poziție de marketing sau comunicare;
● Competențe de scriere și atenție la detalii;
● Capacitatea de a gestiona mai multe proiecte și termene limită;
● Abilitatea de a îndeplini simultan mai multe sarcini;
● Capacitatea de a lucra proactiv, cu supervizare minimă;
● Excelente abilități interpersonale;
● Cunoștințe despre diversele platforme de social media, inclusiv Instagram, Twitter și Facebook.

Sarcini și responsabilități :

● Oferirea de sprijin administrativ general pentru inițiativele și strategiile Managerului de marketing și comunicare;
● Performarea funcțiilor administrative de relații publice, inclusiv, dar fără a se limita la, monitorizarea și raportarea aparițiilor în mass-media, distribuirea de alerte media și comunicate de presă, menținerea și organizarea unei arhive de decupaje de presă, etc;
● Suport pentru implementarea strategiilor și proiectelor de comunicare internă și externă;
● Asistență în gestionarea imaginii externe a fundației;
● Gestionarea întâlnirilor și a calendarelor de evenimente;
● Actualizarea contactelor fundației;
● Reprezentarea secțiunii de marketing și comunicare în întâlnirile echipei;
● Suport la menținerea prezenței pe rețelele sociale;
● Asistență privind coordonarea și gestionarea evenimentelor (media, fotografi, videografi, etc.).

Pentru a candida:

Trimite până la data de 14 iulie 2023 un CV însoțit de o scrisoare de intenție la adresa de e-mail contact@artencounters.ro.

Candidații selectați vor fi invitați la un interviu a cărui dată va fi anunțată prin e-mail.

Toate candidaturile vor fi tratate confidențial.