Fundația Art Encounters își mărește echipa

Specialist COMUNICARE & PR

Căutăm o persoană creativă & pasionată de cultură, cu minim 3 ani experiență în comunicarea și gestionarea imaginii unor proiecte de anvergură. Jobul necesită prezență la biroul nostru din Timișoara.

Cerințe:

• Experiență de lucru în domeniul cultural;
• Experiență de 3 ani într-o poziție de marketing sau comunicare (artă, cultură, educație, business/real estate);
• Competențe excelente de scriere și atenție la detalii;
• Experiență pozitivă de lucru în echipă;
• Experiență în organizarea de evenimente;
• Limba română & engleză stăpânite impecabil (orice altă limbă străină reprezintă un atu).

Responsabilități:

• Elaborarea și implementarea strategiei de comunicare și a bugetului de comunicare;
• Redactarea și actualizarea materialelor de comunicare;
• Social Media & website management (content);
• Coordonarea designerilor grafici și a echipelor de PR naționale și internaționale, după caz, precum și a colaboratorilor foto-video;
• Gestionarea relației cu presa;
• Contribuție la creșterea vizibilității și a impactului proiectelor noastre;
• Contribuție în organizarea de evenimente;
• Participarea activă la sesiuni de Brainstorming.

Program: full-time;
Salariu Competitiv;
Oportunitatea de a lucra în domenii variate (Artă, Cultură, Educație, dar și în zona de Business/Real Estate);Mediu de lucru dinamic și inovator, parte dintr-o echipă ce dezvoltă proiecte interesante și relevante în domenii precum cultură, educație & real estate.

Dacă ești interesat/ă te rugăm să ne trimiți CV-ul tău, până pe 16 aprilie, la adresa contact@artencounters.ro.